مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:252023-01-03سياسي

گفتمان مقاومت یک برند تمدنی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفتمان مقاومت را یک برند تمدنی خواند و گفت: حاج قاسم مکتب است و قابلیت امتداد و الگوپذیری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو گفتمان پیشرفت و توحیدی دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه ما بعد از انقلاب اسلامی با یک نظریه ای سرو و کار داریم که در اندیشه امام خمینی(ره) در خصوص قرائت توحیدی از قرآن کریم مطرح شد، ابراز کرد: بعد از انقلاب همه تلاش امام (ره) این بود که این گفتمان را در داخل کشور، منطقه و تمدن تبیین کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب، هسته و پایگاه های مقاومت در محلات که محور کنش های فرهنگی و اجتماعی بود، داشتیم، بیان کرد: در 8 سال دفاع مقدس و قبل از آن نگاه راهبردی امام خمینی(ره) شکل گرفت و و نتیجه آن را در جنگ و بعد از آن نیز مشاهده کردیم.

وی به مطالعه پیام امام(ره) در بسیج طلبه و دانشجو تأکید کرد و گفت: هویت اصلی بسیج که متولد انقلاب اسلامی است به عنوان مرکز جهاد مطرح شده و گفتمان مقاومت بر گفتمان جهاد سایه افکنده است.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: در عصری زندگی می کنیم که علم جهاد را گروه های تکفیری مثل النصره و داعش برداشتند و ذهنیت دنیا را نسبت به مسئله جهاد یکی از اندیشه های فاخر قرآنی و انبیا و اولیای الهی است، نسبت به آیات جهاد مخدوش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مقاومت یک برند تمدنی است

گفتمان مقاومت یک برند تمدنی است