مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:552023-01-03سياسي

نگاه فرابخشی حاج قاسم جهان را تحت تاثیر قرار داد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: حاج قاسم نه در درون مرز ایران، بلکه در سیستم جهانی با نگاه فرابخشی خود توانست تاثیر گذار باشد و مردم را هم در زمینه مسائل درونی و هم حیات بین المللی به مکتب خود جذب کند.

- قباد میمنت آبادی امروز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با ویژگی های شخصیتی و مجموعه عملکردی که در زمان حیات و فرماندهی خاص خود داشت، موجب تشکیل یک مکتب با شاخصه های خاص خود شد.

وی افزود: حاج قاسم نه در درون مرز ایران، بلکه در سیستم جهانی با نگاه فرابخشی خود توانست تاثیر گذار باشد و مردم را هم در زمینه مسائل درونی و هم حیات بین المللی به مکتب خود جذب کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، گفت: بر اساس روایاتی که از فرماندهی این شهید والا مقام منتشر می شود، حاج قاسم توانست زمینه حذف بعضی از ناجوانمردی های جهانی همچون داعش را فراهم کند و با تاکیدی که بر حذف داعش در منطقه داشت، این اتفاق افتاد.

میمنت آبادی ادامه داد: در محیط درونی نیز ویژگی های شخصیتی سردار دلها موجب شد که مسئولان نظام مقدس جمهوی اسلامی تکانی بخورند و در مسیری که حاج قاسم بر اساس ارزش های انقلابی و اسلامی پیاده کرده بود حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر حاج قاسم را به عنوان یک چراغ معرفی کنیم، باید گفت که او توانست هم هدایتگر جامعه بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه فرابخشی حاج قاسم جهان را تحت تاثیر قرار داد

نگاه فرابخشی حاج قاسم جهان را تحت تاثیر قرار داد