مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:502023-01-03اقتصادي

ورود مجموعه تمبر یکتا به عنوان غنی ترین موزه تمبر دنیا به بازار NFT


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با حضور در موزه تمبر یکتا از ورود قریب الوقوع این موزه به بازار ان اف تی خبر داد.

- ایسنا/البرز سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با حضور در موزه تمبر یکتا از ورود قریب الوقوع این موزه به بازار ان اف تی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی دارایی روز سه شنبه 13 دی 1401 گفت: ورود مجموعه موزه خصوصی تمبر یکتا، به عنوان غنی ترین موزه خصوصی تمبر در دنیا به بازار ان اف تی یکی از اقدامات خوبی است که کار کلاسیک و مدرن موزه را با یکدیگر ادغام می کند.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ورود آثار این موزه به دنیای دیجیتال، نه تنها باعث ماندگاری و بین المللی شدن آثار موزه می شود، بلکه درآمدزایی بسیار خوبی دارد.

دارایی با اشاره به اینکه امروزه دیجیتالی کردن آثار هنری در دنیا در حال رخ دادن است، اظهار کرد: بسیاری از هنرمندان داخلی هم به این کار روی آورده اند که مزیت اتصال به بازار جهانی را دارد.

او افزود: این اقدام در اولین قدم، این موز تمبر را به دنیای بین الملل متصل می کند و با از بین بردن محدودیت مکانی، مردم در کشورهای مختلف می توانند با موزه آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجموعه تمبر یکتا به عنوان غنی ترین موزه تمبر دنیا به بازار NFT

ورود مجموعه تمبر یکتا به عنوان غنی ترین موزه تمبر دنیا به بازار NFT