مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:352023-01-03سياسي

مکتب حاج قاسم تبلوری از انسانیت برای آیندگان است


باید مکتب حاج قاسم را برای آیندگان تشریح و تبیین کنیم تا جهان از خصوصیات این مکتب که اسلام ناب و حقیقت اسلام در آن نهفته شده است بهره مند شود.

- ایسنا/کردستان فرماندار سنندج گفت:باید مکتب حاج قاسم را برای آیندگان تشریح و تبیین کنیم تا جهان از خصوصیات این مکتب که اسلام ناب و حقیقت اسلام در آن نهفته شده است بهره مند شود.

حسن عسگری، در گفت و گو با ایسنا در رابطه با مولفه های مکتب شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی یک مکتب همه جانبه است که از استقلال خواهی گرفته، تا عزت مندی، آزادی خواهی، وطن پرستی و تعهد به مردم و جامعه در آن جای گرفته است.

وی افزود: اگر بخواهیم در دنیای پر تلاطم کنونی که ویژگی های بارز انسانیت که در ذیل اقتصاد در مکتب لیبرالیسم دنیا تعریف می شود، انسان را به معنای واقعی کلمه به دنیا معرفی کنیم، نیاز داریم که مکتب حاج قاسم را برای آیندگان تشریح و تبیین کنیم تا جهان از خصوصیات این مکتب که اسلام ناب و حقیقت اسلام در آن نهفته شده است بهره مند شود.

فرماندار سنندج، با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهید سلیمانی که فرمودند، شهید سلیمانی را دست نیافتنی نکنید ، ادامه داد: شهید سلیمانی یک فرد عادی بود که در چارچوب شرع مقدس اسلام خصوصیات بارزی داشت و توانست ویژگی های برجسته مورد نظر اسلام برای یک انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم تبلوری از انسانیت برای آیندگان است

مکتب حاج قاسم تبلوری از انسانیت برای آیندگان است