مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:312023-01-03پزشكي

آماده باش برای موج هشتم کرونا در آذربایجان/ زنگ خطر شیوع مجدد کرونا به گوش می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، با شناسایی سه سویه جدید کرونا به نام های BQ1 و XBB و BA 2 در کشورمان و به دنیال آن در آذربایجان شرقی طبق اعلام وزارت بهداشت پیک جدید کرونا در کشور آغاز شده است.

روز گذشته هم بعد از چند روز بی فوتی، مرگ سه بیمار کرونایی گزارش شد تا زنگ خطر موج جدید کرونا را در کشور به صدا دربیاورد.

طبق پیش بینی ها احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته های آینده با توجه به گسترش بیماری در کشور های منطقه، شرق آسیا و کشور های اروپایی وجود دارد.

شیوع کرونا در کشور های دیگر جهان هم به شکل نگران کننده ای رو به افزایش است و دوباره سایه این ویروس، سلامت و جان مردم دنیا را در خطر قرار داده است.

در چنین شرایطی وزیر بهداشت با اشاره به شناسایی سویه های جدید بیماری کرونا در کشور از آماده باش این وزارتخانه خبر می دهد و بر لزوم واکسیناسیون کرونا در گروه های پرخطر همچنین پوشش ماسک به ویژه در اجتماعات تأکید می کند.

    چند وقتی می شد که به نظر می رسید ویروس کرونا در کشورمان کنترل شده است و آمار فوتی های کرونایی برای چندین روز هم به صفر رسید.

حالا اما موج های جدید کرونا در کشور های جنوب شرق آسیا از یک سو و در کشور های غربی و امریکا از سوی دیگر نگرانی ها را برای بازگشت دوباره کرونا به کشورمان تشدید کرده است؛ نگرانی هایی که نیازمند آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش برای موج هشتم کرونا در آذربایجان/ زنگ خطر شیوع مجدد کرونا به گوش می رسد

آماده باش برای موج هشتم کرونا در آذربایجان/ زنگ خطر شیوع مجدد کرونا به گوش می رسد