مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:302023-01-03سياسي

شهید گمنام دفاع مقدس در ورامین تشییع شد


همزمان با سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم ولایی، انقلابی، نیروهای نظامی و انتظامی، شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ورامین تشییع و در ستاد فرماندهی فراجا شرق استان تهران به خاک سپرده شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، مردم انقلابی و مومن دشت ورامین، با تشییع پر شور و باشکوه شهید گمنام، حماسه دیگری را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

مردم دشت ورامین، با حضور پر شور خود، در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام کربلای 5 بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

مراسم تشییع شهید گمنام، از میدان امام حسین (ع) بر روی دستان مردم مومن دشت ورامین تا مقابل مسجد جامع تاریخی ورامین تشییع شد.

شهید گمنام در عملیات کربلای 5 در منطقه عملیاتی شلمچه در سن 17 سالگی برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود که در عملیات تفحص چند ماه پیش، پیکر وی کشف شد و امروز در ستاد فرماندهی شرق استان تهران به خاک سپرده شد.

  سردار کیومرث عزیزی فرمانده فراجا شرق استان تهران در حاشیه مراسم تشییع شهید گمنام به خبرنگار فارس گفت: خدا را شاکریم که در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، مردم ورامین با حضور پر شور خود، شهید رزمنده دوران دفاع مقدس را تشییع کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید گمنام دفاع مقدس در ورامین تشییع شد

شهید گمنام دفاع مقدس در ورامین تشییع شد