مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:292023-01-03اجتماعي

هیولای کشنده!/ اَبَر آلودگی!


شهر اراک تا امروز حدود 110 روزه آلاینده داشته است، روزهایی که گازهای سمی گوگرد دی­اکسید، نیتروژن دی­اکسید، اوزون و گازهای سمی دیگری را وارد ریه­ ها کرده ایم.

- خبرگزاری فارس ـ حسین معافی؛ در این روزهای سرد زمستان عمق فاجعه آلودگی هوا را وقتی خواهی دید که از کنار نیروگاه حرارتی شازند عبور می­ کنی، آلودگی هوا به­ واسطه سوخت مازوت نیروگاه شازند به حدی است که هیولایی از آلودگی را نظاره می ­کنی که در حال تاخت و تاز است.

این سیاهی، گویا امیدی به صبح سپید ندارد، این هیولا خورشید را هم بی فروغ کرده و روی شب تار را سیاه نموده است، گویا دودکش ­های نیروگاه در آلودگی خفه شده و خودش مرگ خودش را رقم می­ زند.

وقتی که حجم عظیم آلودگی را می­ بینی، وقتی این هیولای سیاه هفت سر بی­شاخ و دم را مشاهده می کنی، حاضر می ­شوی که ساعت­ ها برق و گاز نداشته باشی ولی این هوای خطرناک را تنفس نکنی.

حاضر می ­شوی ساعت­ها ادارات، مدارس و کارخانجات تعطیل شوند ولی این سم مهلک را ننوشی، حاضر می ­شوی روزها اصلاً زندگی را کلاً تعطیل کنی تا این مشکلات را نبینی و هرچه زودترخلاصی یابی.

 راستی چه کسی باید به فکر این مردم باشد، سال­هاست که قول­­­ های زیادی داده شد ولی عمل نشد، چرا مصرف و تولید برق و گاز مدیریت نمی­ شود؟ چرا نمی­ توان شاخ این هیولای هفت سر را شکست؟ چرا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیولای کشنده!/ اَبَر آلودگی!

هیولای کشنده!/ اَبَر آلودگی!