مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:082023-01-03حوادث

دستگیری 176 سارق خرده فروش مواد مخدر و شرور در مشهد


در جریان اجرای طرح امنیت اجتماعی، 176 متهم به سرقت، شرور ، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در نقاط حاشیه این شهر دستگیر و جمع آوری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان امروز در تشریح این عملیات اظهار کرد: در جریان اجرای طرح امنیت اجتماعی، 176 متهم به سرقت، شرور ، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در نقاط حاشیه این شهر دستگیر و جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: مرحله دوازدهم طرح اقتدار در شهرک شهید رجایی و شهید باهنر با محوریت مبارزه با افراد شرور، عاملان سرقت و خرده فروشان مواد مخدر در 48 ساعت گذشته اجرا شد.

وی اضافه کرد: در جریان اجرای این طرح 13 نفر از عاملان نزاع ، شرارت و درگیری ، 40 متهم به سرقت و 36 عامل توزیع مواد افیونی دستگیر و 87 معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این عملیات پنج قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ،2 قبضه سلاح جنگی، 16 قبضه چاقو و قمه، یک قبضه شمشیر، پنج کیلو و 560 گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی آماده توزیع، هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و مقادیر زیادی لوازم سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

نگهبان افزود: همچنین 2 پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی مهر و موم شد و طبق تحقیقات اولیه از متهمان تاکنون 47 فقره سرقت قطعات و وسایل خودرو، هفت فقره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 176 سارق خرده فروش مواد مخدر و شرور در مشهد

دستگیری 176 سارق خرده فروش مواد مخدر و شرور در مشهد