مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:052023-01-03سياسي

جهاد تبیین همان راه «حاج قاسم» است


معاون وزیر کشور با بیان اینکه جهاد تبیین همان راه حاج قاسم است، گفت: روشنگری، بصیرت و آگاهی بخشی باید مورد توجه همه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدحسین سپهر پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رشت، اظهار کرد: مردم گیلان در ولایتمداری، شهادت پروری و پایبندی به انقلاب اسلامی پیشرو بستند.

وی به تبیین چرایی مخالفت سرسخت دشمن با انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: دشمن از اقتدار ایمانی، تقوایی و مردمی ایران اسلامی وحشت دارد.

دشمن دنبال تضعیف روحیه ایمانی و قرآنی مردم ایران است معاون وزیر کشور با بیان اینکه ساختار فکری انقلاب اسلامی اصلی ترین مسئله دشمن است، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر ساختار دینی، قرآنی و معرفتی پیاده شده و همین موضوع پیکره دشمن را به لرزه درآورده است.

سردار سپهر با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف روحیه ایمانی و قرآنی مردم ایران است، اضافه کرد: دشمن با ترور حاج قاسم سلیمانی، یک مرد و اسوه قرآنی را هدف قرار داد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف، افزود: حاج قاسم بسترساز بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام بود و تمام نقشه های دشمن را بی اساس کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین همان راه «حاج قاسم» است

جهاد تبیین همان راه «حاج قاسم» است