مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:582023-01-03سياسي

حج تمتع 15 هزار دلاری برای زائران یک کشور آسیایی!


سفیر برونیی در ایران با اشاره به صف انتظار 10ساله زائران این کشور برای تشرف به حج، از هزینه 15 هزار دلاری این سفر برای زائران بروئنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حاجی اسماعیل عبدالمناپ، سفیر برونیی در ایران با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی امروز در محل بعثه مقام معظم رهبری دیدار و درباره همکاری های دو کشور درحوزه حج و زیارت گفت‍ وگو کرد.

دراین دیدار که چند تن از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و معاون سفیر برونیی نیز حضور داشتند، دوطرف در راستای گسترش و تعمیق همکاری ها در حوزه حج تبادل نظر کرده و خواستار تماس های بیشتر میان مسئولان ذی ربط دراین حوزه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب فرصت های دو کشور در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه حج و زیارت را فراوان توصیف کرد و گفت: ظرفیت حج به حدی گسترده است که می تواند برای سالهای متمادی کشورهای اسلامی را بیمه کرده و همبستگی دینی به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت حضور علمای برجسته برونیی در مجامع و همایش های مختلف در جمهوری اسلامی ایران را نشاندهنده همگرایی و همبستگی علمای دو کشور دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در راستای توسعه برنامه های حج با برونیی همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حج تمتع 15 هزار دلاری برای زائران یک کشور آسیایی!

حج تمتع 15 هزار دلاری برای زائران یک کشور آسیایی!