مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:552023-01-03سياسي

اجرای 20 پروژه مشترک با سوییس با محوریت دانشگاه صنعتی اصفهان


رییس دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: 20 پروژه مشترک بین دانشگاه های ایران با دانشگاه های سوییس با محوریت دانشگاه صنعتی در دست اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان مصدقی صبح سه شنبه در گردهمایی مدرسه زمستانی نسل چهارم صنعت اظهار داشت: بمنظور پیاده سازی نسل چهارم صنعت نیازمند ایجاد بستر اینترنت پر سرعت، فضای ابری محاسبات و آموزش و فرهنگ سازی از پایین ترین تا بالاترین مقام در کارخانجات با نسل چهارم صنعت هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از کارخانجات داخل کشور وارد فاز نسل چهارم صنعت شدند، بیان داشت: اینترنت اشیا، امنیت شبکه، یکپارچه سازی افقی و عمودی صنایع، شبیه سازی، واقعیت افزوده و روش های تولید سریع از پایه های نسل چهارم صنعت است.

رییس دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان به 3 چالش پیش روی صنایع برای ورد به نسل چهارم صنعت اشاره کرد و بیان داشت: از آنجاییکه با حجم وسیعی از داده های بزرگ مواجهیم نیازمند شبکه اینترنت قوی، بالا بردن امنیت شبکه برای عدم نفوذ هکرها و ایجاد بستر فرهنگ و آموزش در کارخانجات هستیم که هم اکنون این زیر ساخت ها فراهم نشده است.

وی با اعلام اینکه سوییس و آلمان دو کشور پیشرو در پیاده سازی نسل چهارم صنعت در اتحادیه اضافه کرد: در دنیا از 7 تا 10 سال پیش شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 20 پروژه مشترک با سوییس با محوریت دانشگاه صنعتی اصفهان

اجرای 20 پروژه مشترک با سوییس با محوریت دانشگاه صنعتی اصفهان