مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:512023-01-03حوادث

قاتل خاموش در کرمانشاه 3 قربانی دیگر گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، قاتل خاموش هر روز قربانیان تازه ای می گیرد و طی یک ماه اخیر در شهرستان سرپل ذهاب یک نفر،  و دو جوان در اسلام آباد غرب و صبح امروز سه نفر دیگر در بیستون  به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

اکبر آزادی، مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس  با تایید مرگ سه نفر امروز بر اثر گازگرفتگی، نسبت به وقوع این حادثه تلخ ابراز تاسف و تأثر کرد و بروز آن را ناشی از بی توجهی به هشدارها پیرامون مخاطرات وسایل گرمایشی غیراستاندارد، دانست.

وی گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن  ساعت 8 و 35 دقیقه صبح امروز  سه نفر در روستای سنقرآباد بیستون جان خود را از دست دادند.

وی گفت: این سه مرد بین 25 تا 45 سال سن داشته که در ساختمان محل کار خود به دلیل استفاده غیرایمنی از بخاری، تجمع گاز منواکسید کربن موجب جان باختنشان شده است.

مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مردم خواست در نصب وسایل گرمایشی نکات ایمنی را رعایت کنند و گفت:، برای سرویس و تنظیم و راه اندازی تجهیزات گازسوز و گرمایشی از افراد متخصص استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش در کرمانشاه 3 قربانی دیگر گرفت

قاتل خاموش در کرمانشاه 3 قربانی دیگر گرفت