مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:452023-01-03حوادث

حمله پلنگ گرسنه به گله گوسفندان در مانه و سملقان


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از حمله یک قلاده پلنگ به گله گوسفندان که منجر به تلف شدن 3 راس از آن ها شده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حمله پلنگ به گله گوسفندان، بلافاصله گشت انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این پلنگ گرسنه 3 راس گوسفند را تلف کرده است، افزود: هیچ گونه آسیبی به چوپان گله وارد نشده و موضوع به عوامل حفاظت از محیط زیست اعلام شد.

این مقام انتظامی در پایان از اهالی مناطق کوهستانی شهرستان خواست تا به جهت پیشگیری از اینگونه موارد، گله احشام خود را به ارتفاعات نبرند تا آسیبی به گله و گونه های نادر محیط زیست وارد نشود.

سارقان اماکن خصوصی دوباره به زندان برگشتند فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم نیز از دستگیری 2 سارق سابقه دار با 8 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا قندی اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان جاجرم بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاجرم 2 نفر سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پلنگ گرسنه به گله گوسفندان در مانه و سملقان

حمله پلنگ گرسنه به گله گوسفندان در مانه و سملقان