مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:402023-01-03حوادث

گروگان 20 ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت


جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان گروگان 20 ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی جوکار در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دردیماه سال جاری، در یکی از محلات شهرستان دلگان، بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: با حضور پلیس در محل واقعه مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس جوانی 20 ساله را با یک دستگاه خودروی پژو 405 ربوده و از محل متواری شده اند.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه مأموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با پدر این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

جوکار تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگان گیری که قبل از حضور مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان، صحیح و سالم تحویل خانواده شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگان 20 ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت

گروگان 20 ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت