مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:352023-01-03سياسي

شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی داشت


فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی و همچنین اسلام ناب محمدی صلی الله داشت که توانست فراملی و شخصیت و محبوبیتش از مرزها عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالحسین قنبریان صبح سه شنبه در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: اگر همه نعمات خود را بنگریم و کنار بگذاریم و برکات نظام اسلامی را بخواهیم بشماریم به هیچ عنوان قابل شمارش نیست.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی تصریح کرد: اگر بخواهیم دینداری افراد را بسنجیم باید ببینیم پایبندی و ارادت آنها به انقلاب و نظام اسلامی چگونه است، لذا هرچه ارادت و پایبندی بیشتر باشد یقیناً دینداری او بیشتر است.

وی افزود: شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی ایجاد کرد و فراملی شد و ما هم بتوانیم این پیوند عمیق را ایجاد کنیم همانند شهید سلیمانی خواهیم شد.

حجت الاسلام قنبریان خاطر نشان کرد: شهید مرگ را از بین می برد و این در حالی است که افراد عادی مرگ را می چشند اما شهدا با مرگ بازی می کنند و او را از بین می برند و شهید سلیمانی مرگ را از بین برد، لذا از مقتدای خود یعنی سید و سالار شهیدان تبعیت کرد و وقتی مرگ را می میراند ابدی می شود و اکنون ابدیت او را می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی داشت

شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی داشت