مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:252023-01-03سياسي

تلاش های حاج قاسم در حفاظت از مردم کردستان فراموش ناشدنی است


فرمانده پیشمرگان اقلیم کردستان عراق گفت: تلاش ها و مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس المهدی برای حفاظت از جان و مال کردستانی ها فراموش ناشدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود سنگاوی روز سه شنبه در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سنندج اظهار کرد: ادای احترام می کنیم به سردار شهید سلیمانی و همه شهدای ایرانی و عراقی که در مقابل داعش جانفشانی کردند.

وی افزود: ما ابتدا خیال می کردیم که ارتش عراق در مقابل داعش وارد میدان می شود اما متأسفانه همه سلاح های آمریکایی را هم که داشتند تحویل داعشیان کردند و اقلیم کردستان را تنها گذاشتند.

این فرمانده پیشمرگه اقلیم کردستان تصریح کرد: تنها حاج قاسم و جمهوری اسلامی به یاری اقلیم کردستان شتافتند و شهر جلولا و سعدیه را آزاد کردیم و این سرآغاز پیروزی های ما علیه داعش بود.

سنگاوی افزود: بسیاری از فرماندهان پیشمرگه را در مقابل داعش فدا کردیم اما حاج قاسم با درایت خود به یاری برادران و خواهران کردستانی خود آمد و همه ما مدیون ایشان هستیم.

وی اظهار کرد: اگر نیروهای پیشمرگه مقاومت نمی کردند و نیروهای تحت امر حاج قاسم نبودند جان و مال مردم کردستان به دست داعشیان می افتاد.

سنگاوی تصریح کرد: با همکاری جمهوری اسلامی و درایت و قهرمانی حاج قاسم و ابومهندس المهدی نبود نمی توانستیم موفق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های حاج قاسم در حفاظت از مردم کردستان فراموش ناشدنی است

تلاش های حاج قاسم در حفاظت از مردم کردستان فراموش ناشدنی است