مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:202023-01-03سياسي

حمله تند جلیلی به مذاکرات برجامی


نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای امنیت ملی تأکید کرد: هبر معظم انقلاب فرمودند که بنده به مذاکرات خوشبین نیستم، اما مذاکرات را متوقف نکردند چرا که برخی می گفتند اگر مذاکره کنیم به نتایج خوبی می رسیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: همه باید به دولت برای رسیدن به سیاست های کلی و اهداف نظام کمک کنند، اگر کار درستی انجام شود به یاری دولت بپردازیم و اگر خطایی صورت گیرد، انتقاد سازنده انجام شود تا کارها به ریل صحیح بازگردد.

سعید جلیلی روز دوشنبه در جمع استادان دانشگاه یزد افزود: تلاش های ارزشمند علمی باید به حل مشکلات کشور بینجامد و از ظرفیت دانشگاه و استادان نیز برای حل مسائل استفاده کرد.

وی اظهار داشت: اگر تمدن ها به ویژه غرب در برابر ما قرار گرفته اند به دلیل اینست که اندیشه ها را امتداد و در عرصه های مختلف جامعه ترویج داده اند؛ ما نیز باید اندیشه و نگاه علمی خود را جهت داده و به حل مسائل کشور کمک کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه باید درک کاملی از جمهوریت در نظام اسلامی داشته باشیم، ادامه داد: جمهوری اسلامی یعنی اسلام از سوی مردم برای مناسبات سیاسی و اجتماعی و دیکر بخشها انتخاب شود، بنابر این اصل مهم اینست که مردم بخواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند جلیلی به مذاکرات برجامی

حمله تند جلیلی به مذاکرات برجامی