مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:102023-01-03اقتصادي

ایجاد 93 پهنه و مجتمع دامپروری در استان/خریداری 35 هزار راس دام مازاد در استان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت به نژادی و اصلاح نژاد دام های استان، از خرید افزون بر 35 هزار راس دام مازاد دامداران در راستای کمک به دامداران و ذخیره سازی گوشت قرمز مورد نیاز خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت به نژادی و اصلاح نژاد دام های استان، از خرید افزون بر 35 هزار راس دام مازاد دامداران در راستای کمک به دامداران و ذخیره سازی گوشت قرمز مورد نیاز خبر داد.

مهدی غیب اللهی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به انعقاد قرارداد استان با شرکت پشتیبانی امور دام کشور، گفت: بر همین اساس شرکت پشتیبانی امور دام استان اقدام به خرید دام های مازاد دامداران خواهد کرد.

وی افزود: در همین راستا نیز تاکنون حدود 28 هزار و 700 راس دام پروار شده در استان خریداری شده که اقدام بسیار موثری جهت ذخیره سازی 3200 تن گوشت قرمز مورد نیاز استان بوده است.

وی همچنین از خریداری شش هزار و 470 راس گوساله نر پروار شده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این خریدها کمکی به دامداران سبک و سنگین استان و در عین حال ذخیره سازی گوشت قرمز مورد نیاز و عرضه آن با قیمت مناسب بین مصرف کنندکان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 93 پهنه و مجتمع دامپروری در استان/خریداری 35 هزار راس دام مازاد در استان

ایجاد 93 پهنه و مجتمع دامپروری در استان/خریداری 35 هزار راس دام مازاد در استان