مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:252023-01-03ورزشي

واکنش کیهان به متن مشترک رضاپهلوی، علی کریمی و...


شخصیت های فوق در شرایطی آغاز و پایان سال میلادی را مبدأ و معیار رؤیاهای خویش عنوان کرده اند که در نسبت با مناسبت های مذهبی تقویم قمری همواره بر هویت و اصالت ایرانی تأکید داشتند و حالا این گونه در برابر تاریخ میلادی بر حساسیت های خود چشم پوشیده و به آن تن داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه کیهان در ستون خبرهای ویژه خود نوشت: چنین ترکیبی برای رهبری جنبش حتی دستاویز طنزپردازی ها نیز شده و انتقاد برخی چهره های زاویه ‎دار با نظام را نیز برانگیخته است؛ توسل رضا پهلوی به مثابه رهبر جبهه سلطنت طلبان با چهار دهه فعالیت علیه نظام به مشتی سلبریتی برای تداوم حیات سیاسی خویش در مقابله با حکومت از آن جمله است.

 رهبران خودخوانده اپوزیسیون گرد هم آمده سخن خود را یکی کرده تا به زعم خود بزرگ ترین نقطه ضعف انقلاب 1401 ! را که فقدان رهبری واحد بود مرتفع کرده و در سال جدید مواجهه قدرتمندتری را با جمهوری اسلامی سامان دهند.

انتشار متن مشترکی در صفحات مجازی علی کریمی، مصی علینژاد، حامد اسماعیلیون، گلشیفته فراهانی و نازنین بنیادی با میدان داری شاهزاده ناکام رضا پهلوی امری در همین راستا بود.

 دیروز و در نخستین ساعات سال نو میلادی متنی به صورت همزمان در صفحات مجازی این افراد با این مضمون منتشر شد که: با سازماندهی و همبستگی سال 2023 سال پیروزی ملت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کیهان به متن مشترک رضاپهلوی، علی کریمی و...

واکنش کیهان به متن مشترک رضاپهلوی، علی کریمی و...