مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:202023-01-03سياسي

تشریح مکتب سلیمانی از زبان یک مدافع حرم


یکی از رزمندگان مدافع حرم با اشاره به اینکه مکتب قاسم سلیمانی تمام رفتارها، خلوص و اخلاص، ایثار و مدیریت جبهه را بیان می کرد، یادآور شد: خداباوری، - تکلیف گرایی، مدیریت، ارتباط گیری و انقلابی گری از شاخصه های این مکتب محسوب می شود.

محمد یوسفی با حضور در دفتر ایسنا، با بیان اینکه 40 سال پیش یعنی سال 61 در سن 15-16 سالگی بعد از آموزش وارد جبهه شدم و تا پایان جنگ در کنار رزمندگان دفاع مقدس بودم، اظهار کرد: بعد از بازنشستگی نیز احساس تکلیف کردم که در کنار نیروی مقاومت در برابر دشمنان تکفیری بایستم بنابراین وارد جبهه مقاومت شدم.

وی افزود: نخستین باری که وارد جبهه جنگ شدم، بعد از یک جبهه یک ماهه پدافندی در سرپل ذهاب، سه گردان از نیروهای رزمندگان همدان با فرماندهانی که در حد لشگر بودند در تیپ ثارالله کرمان به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی مأمور شدیم یعنی در نخستین عملیاتی که می خواستیم در منطقه جنوب در بالای شلمچه، پاسگاه زید عراق و کوشک، عملیات رمضان را در تابستان سال 61 انجام دهیم، به عنوان نیرو در گردانی تحت امر حاج آقا مظاهری به گردان تیپ کرمان پیوستیم.

یوسفی ادامه داد: وقتی عملیات را انجام دادیم، صدام پیگیری کرد ببیند این رزمندگان از کجا بودند که آمدند و در عملیات رمضان شرکت کردند، تیپ کرمان و گردان همدان را شناسایی کردند بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مکتب سلیمانی از زبان یک مدافع حرم

تشریح مکتب سلیمانی از زبان یک مدافع حرم