مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:102023-01-03اقتصادي

تکمیل محور ازنا -شازند پایان سال مالی 1401


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در صورت تخصیص اعتبار کل محور ازنا - شازند پایان سال مالی 1401 قابل بهره برداری خواهد بود.

- گودرز بابا عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه محور ازنا - شازند یکی از محورهای مواصلاتی بین شرق و جنوب شرقی لرستان با استان مرکزی است، عنوان کرد: این محور دارای ترافیک سنگین و به دلیل دوطرفه بودن یکی از محور های پرحادثه کشور محسوب می شود.

وی افزود: طول کل پروژه در حوزه لرستان 34/4 کیلومتر در 5 قطعه است که 3 قطعه اول آن به طول 18/7 کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: قطعه چهارم پروژه نیز با طول 6/5 کیلومتر به تازگی به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفته و آماده افتتاح است.

بابا عباسی با بیان اینکه قطعه باقیمانده به طول 9/2 کیلومتر نیز در دست اقدام است، عنوان کرد: خاکبرداری، خاکریزی، ابنیه فنی و سابیس 5 کیلومتر این قطعه انجام شده، بیس و آسفالت آن باقیمانده است.

وی با اشاره به اینکه در این محور چند تقاطع و پل زیر گذر وجود دارد، اظهار کرد: زیر گذر مومن آباد و فروآلیاژ تکمیل و 65 درصد زیرگذر های پیر عباد و باغ موری نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل محور ازنا -شازند پایان سال مالی 1401

تکمیل محور ازنا -شازند پایان سال مالی 1401