مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:052023-01-03دانش

نخستین جشنواره فعالان زیست بوم فناوری قالی ایران برگزار می شود


نخستین جشنواره فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری قالی ایران از سوی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، مرکز ملی فرش ایران و پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین جشنواره فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری قالی ایران به همت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، مرکز ملی فرش ایران و پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور در ایام دهه فجر برگزار می شود.

فرحناز رافع رییس مرکز ملی فرش ایران درباره برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره در سطح استان ها نیز برگزار می شود به این صورت که دستورالعمل و تأمین بودجه ها اجرایی شده است و هدف از برگزاری چنین جشنواره ای آموزش برای قالیبافان است تا بتوانیم سطح دانش هنرمندان قالیباف را ارتقا دهیم.

آموزش هایی در حوزه تخصصی و دانش افزایی و همچنین در حوزه عمومی به خصوص کسب و کار از موضوعات مهم این جشنواره است.

وی افزود: از دیگر اهداف این جشنواره تثبیت و ماندگارکردن هنرمندان قالیباف در این صنعت است، همچنین رویکرد اصلی این جشنواره رویکردی خلاق و فناورانه در این حوزه است، یعنی استفاده از تکنولوژی های جدید، نوآوری در تولید و فروش این صنعت و بهبود اوضاع کسب و کار هم در تجارت ملی و هم بین المللی با آموزش های ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره فعالان زیست بوم فناوری قالی ایران برگزار می شود

نخستین جشنواره فعالان زیست بوم فناوری قالی ایران برگزار می شود