مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:552023-01-03سياسي

افراطیونی که وحدت را از بین می برند هرگز مورد تایید سردار سلیمانی نبودند


عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به تاکیدات سردار سلیمانی در خصوص لزوم وجود اتحاد بین جریانات سیاسی، گفت: متاسفانه همیشه جریانات افراطی داخلی و تقابل های نادرست وحدت را از بین می برد و این اشتباه نه مورد قبول مقام معظم رهبری است و به تبع مورد تایید .

- ایسنا/خراسان رضوی عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به تاکیدات سردار سلیمانی در خصوص لزوم وجود اتحاد بین جریانات سیاسی، گفت: متاسفانه همیشه جریانات افراطی داخلی و تقابل های نادرست وحدت را از بین می برد و این اشتباه نه مورد قبول مقام معظم رهبری است و به تبع مورد تایید سردار سلیمانی هم نبود.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به هیچ جبهه سیاسی خاصی تعلق نداشت، اظهار کرد: سردار سلیمانی در وضعیت سخت کشور در هشت سال دفاع مقدس، فرمانده جنگ بود و بی رحمی دشمنان و اجماع جهانی علیه ملت ایران را دیده بود و نسبت به نقشه های شوم دشمنان برای نابودی ایران و تمام جریانات ایرانی آگاه بود.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با دوران سختی که در عراق و سوریه از سر گذرانده بود و با حضور در کشورهایی مانند بحرین، یمن، سوریه و آفریقای جنوبی که با ایران ارتباطات نزدیک داشتند، توانسته بود درک وسیعی از مسائل جهانی داشته باشد و عمیقا تهدیداتی که برای کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراطیونی که وحدت را از بین می برند هرگز مورد تایید سردار سلیمانی نبودند

افراطیونی که وحدت را از بین می برند هرگز مورد تایید سردار سلیمانی نبودند