مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:462023-01-03اقتصادي

احداث 852 کلاس درس در کردستان طی دو سال گذشته


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: طی 2 سال گذشته 852 کلاس درس از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین مدرسه ساز در کردستان احداث شده است.

- ماجد احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: آموزش رکن اصلی توسعه در هر جامعه ای است چرا که رسالت خطیر تربیت نیروی انسانی را بر عهده دارد.

وی هزینه در حوزه آموزش و تعلیم وتربیت را نوعی سرمایه گذاری در حوزه سرمایه انسانی، علمی و مهارتی دانست و اضافه کرد: به هر میزان در حوزه آموزش هزینه شده به همان اندازه روند توسعه با سرعت بیشتری و کیفیت بالاتر پیش می رود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان خاطرنشان کرد: اعتبار و بودجه یکی از مولفه های مهم در ایجاد زیرساخت های آموزشی است موضوعی که به صورت ویژه دیده شده است.

احمدی به نقش خیرین مدرسه ساز در این حوزه گریزی زد و گفت: خیرین و نیکوکاران خیراندیش طی سال های اخیر نقش مهمی در توسعه زیرساخت های آموزشی و نوسازی مدارس به ویزه در نقاط محروم و روستاهای دورافتاده داشته اند.

وی افزود: در سال مالی 1400 و 1401 با تلاش های صورت گرفته 137 پروژه با 717 کلاس درس با صرف اعتباری بالغ بر 95 میلیارد و 472 میلیون و 300 هزار تومان اعتبار اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 852 کلاس درس در کردستان طی دو سال گذشته

احداث 852 کلاس درس در کردستان طی دو سال گذشته