مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:252023-01-03اقتصادي

4 هزار پنل خورشیدی کوچک مقیاس در خراسان جنوبی اجرا می شود


معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای چهار هزار پنل خورشیدی کوچک مقیاس به ظرفیت 23 هزار کیلووات تا پایان سال مالی جاری در استان هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد اشرفی دوشنبه شب در جلسه تسهیل و تسریع در راه اندازی نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس حمایتی در استان بیان کرد: انرژی های تجدید پذیر پیشران توسعه اقتصادی خراسان جنوبی بوده و تاکنون بیش از 600 مگاوات ساخت گاه خورشیدی در استان شناسایی شده است.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم، ساز و کار وزارت نیرو و سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق در زمینه احداث پنل های خورشیدی بزرگ مقیاس، متفاوت است.

اشرفی ادامه داد: اجرای چهار هزار پنل خورشیدی کوچک مقیاس هر کدام به ظرفیت پنج کیلو وات و در مجموع به ظرفیت 23 هزار کیلووات تا پایان سال مالی جاری در استان هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ملی با هدف ایجاد اشتغال، رفع فقر و توانمندی اقتصادی گروه ها و اقشار کم برخوردار ساکن در مناطق روستایی و حاشیه شهرها با اولویت مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در دستورکار قرار گرفته است، افزود: در هر کیلو وات برق دو هزار و 200 تومان خریداری می شود و اقساط از این محل پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار پنل خورشیدی کوچک مقیاس در خراسان جنوبی اجرا می شود

4 هزار پنل خورشیدی کوچک مقیاس در خراسان جنوبی اجرا می شود