مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:252023-01-03بين الملل

یورش وزیر تندرو کابینه نتانیاهو به مسجد الاقصی علی رغم هشدارها


درحالی که برخی رسانه های عبری از منصرف شدن وزیر تندروی امنیت ملی کابینه جدید رژیم صهیونیستی از تصمیم یورش به مسجد الاقصی خبر داده بودند؛ - درحالی که برخی رسانه های عبری از منصرف شدن وزیر تندروی امنیت "ملی" کابینه جدید رژیم صهیونیستی از تصمیم یورش به مسجد الاقصی خبر داده بودند؛ اما منابع خبری صبح امروز، سه شنبه از حضور وی در این مکان مقدس خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فلسطینی معا اعلام کرد که ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی صبح امروز به مسجد الاقصی یورش برد.

طبق این گزارش، نیروهای پلیس رژیم اشغالگر و نیروهای گارد مرزی وی را در مسجد الاقصی همراهی کردند.

این درحالی است که شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرده بود که بن گویر پس از دیدار با نتانیاهو و هشدارهای مقاومت فلسطین از اجرایی کردن این تصمیم تحریک آمیز منصرف شده است.

رسانه های عبری زبان دوشنبه اعلام کرده بودند که، جنبش حماس در نوار غزه از طریق مصر و سازمان ملل پیامی قوی به رژیم صهیونیستی فرستاده و در آن نسبت به تصمیم وزیر تندروی امنیت ملی این رژیم برای یورش به مسجدالاقصی هشدار داده است.

پیشتر شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که دفتر ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی یکشنبه با پلیس این رژیم تماس گرفته و اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش وزیر تندرو کابینه نتانیاهو به مسجد الاقصی علی رغم هشدارها

یورش وزیر تندرو کابینه نتانیاهو به مسجد الاقصی علی رغم هشدارها