مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:052023-01-03سياسي

ولایت پذیری بزرگ ترین ویژگی شهید سلیمانی/ حاج قاسم یک مکتب انسان ساز است


فرماندار شهرستان بندرگز ولایت پذیری و اطاعت از رهبری را مهمترین و بزرگترین ویژگی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: امروز حاج قاسم یک مکتب و مدرسه انسان است.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان بندرگز ولایت پذیری و اطاعت از رهبری را مهمترین و بزرگترین ویژگی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: امروز حاج قاسم یک مکتب و مدرسه انسان است.

دکتر صابر حسن پور در گفت و گو با ایسنا ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شجاعت، فداکاری و مهربانی و کارآمدی سردار سلیمانی ناشی از ولایتمداری او بود.

وی با بیان اینکه مظلومیت و شجاعت بی نظیر در میادین مختلف پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی از بارزترین ویژگی های سردار سلیمانی است، افزود: حرکت الهی و تربیتی امام راحل و مقام معظم رهبری در شهید سلیمانی تجلی و بروزیافته بود.

فرماندار شهرستان بندرگز با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی نمونه برجسته یک مدیر جهادی، فکری و معرفتی بود، افزود: امید است همه ما به این شهید بزرگوار تاسی کرده و هرکدام به اندازه ظرفیت خود از مکتب و مدرسه شهید سلیمانی درس بگیریم.

حسن پور مکتب شهید سلیمانی را یک مکتب انسان ساز دانست و تاکید کرد: اگر میخواهیم یک نسل فاخر و انقلابی را تربیت کنیم باید از این مدرسه و مکتب بهره بب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری بزرگ ترین ویژگی شهید سلیمانی/ حاج قاسم یک مکتب انسان ساز است

ولایت پذیری بزرگ ترین ویژگی شهید سلیمانی/ حاج قاسم یک مکتب انسان ساز است