مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:052023-01-03اقتصادي

قوری قلعه می تواند نگین غارهای ایران باشد


مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه به ظرفیت های بالای گردشگری غار قوری قلعه اشاره کرد و گفت: قوری قلعه می تواند نگین غارهای ایران باشد، - اما تحقق این امر مستلزم همکاری دستگاه های ذیربط استان است.

سیدمحمد امین حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وجود برخی مشکلات خاص در قوری قلعه، اظهار کرد: شرکت توسعه گردشگری از سال 1388 مدیریت قوری قلعه را بر عهده گرفت، این درحالی بود که تا پیش از آن چند دستگاه متولی این مجموعه بودند.

وی ادامه داد: پیش از اینکه شرکت توسعه به عنوان متولی قوری قلعه انتخاب شود، ساخت و سازهای مختلفی همچون محوطه سازی و سنگفرش و .

در محوطه این مجموعه انجام گرفته بود و در داخل غار هم به واسطه اقدامات توسعه ای تعدادی از قندیل ها را شکسته بودند.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه تصریح کرد: وجود برخی بی نظمی ها و ساخت و سازهای ناهنجاری که در داخل مجموعه وجود دارد، مربوط به سالهای پیش از مدیریت شرکت توسعه بر این مجموعه است که حدود یک دهه پیش اقداماتی برای جابجایی این ساخت و سازها انجام گرفت.

وی ادامه داد: در آن زمان تعدادی از مدعیانِ عرفی اقدام به قطعه بندی زمین های مسیر ورودی غار کرده بودند و با احداث دکه های ناهموار و ناهمگون با محیط پیرامونی، زیبایی بصری محوطه را نامناسب کرده و این دکه ها را هم به مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوری قلعه می تواند نگین غارهای ایران باشد

قوری قلعه می تواند نگین غارهای ایران باشد