مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:502023-01-03سياسي

مکتب سردار سلیمانی منظومه کامل بصیرت و کتاب جهاد تبیین است


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی مکتب سردار سلیمانی را منظومه کامل بصیرت و کتاب جهاد تبین دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام منصور امامی دوشنبه شب در همایش بصیرت و جهاد تبیین در مکتب سلیمانی در خوی اظهار کرد: حاج قاسم با آگاهی و بصیرت می دانست تلاش حضرت امام (ره) در ملی کردن مقاومت تنها راه ادامه حیات اسلام ناب محمدی (ص) است و در این مکتب آموخت که باید این آرزوی امام راحل (ره) در شکل دهی به جبهه مقاومت محقق سازد.

وی افزود: سردار دل ها با همین بصیرت نافذ خالصانه و صادقانه موفق شد جبهه مقاومت را در شرایطی که فضای مجازی رها و بی سر و سامان در خدمت جنگ نرم و شناختی دشمن قرار گرفته بود، به ثمر بنشاند.

حجت الاسلام امامی اظهار کرد: رهبر انقلاب حاج قاسم را یک مکتب معرفی کردند و این یک سخن حکیمانه است و سردار سلیمانی یک الگوی تمام ایرانی اسلامی و فراتر از زبان و دین و فرهنگ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: در این راستا به برکت ایشان در جبهه مقاومت گردانی از مسیحیان، اهل سنت و دیگر ادیان و مذاهب فعال می شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت: امروز قدرت، اثرگذاری و، محبوبیت و مقبولیت سردار سلیمانی در جهان از دوران حیاتش وسیع تر است سردار حبیب شهسواری افزود: مکتب شهید سلیمانی مکتبی پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سردار سلیمانی منظومه کامل بصیرت و کتاب جهاد تبیین است

مکتب سردار سلیمانی منظومه کامل بصیرت و کتاب جهاد تبیین است