مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:252023-01-03سياسي

شهیدی که حاج قاسم به تشییعش آمد/«ابو مریم» بعد از شهادت شناخته شد


شهید «سید حمید تقوی فر» که از وی به عنوان یکی از موسسان حشدالشعبی عراق یاد می شود در اوج گمنامی چنان جایگاهی در نبرد با داعش داشت که شهید قاسم سلیمانی شخصا برای تشییع وی به اهواز آمد.

- اهواز- شهید سید حمید تقوی فر که از وی به عنوان یکی از موسسان حشدالشعبی عراق یاد می شود در اوج گمنامی چنان جایگاهی در نبرد با داعش داشت که شهید قاسم سلیمانی شخصا برای تشییع وی به اهواز آمد.

خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها – مصطفی آل علی: همه او را به نام ابو مریم می شناسند به ویژه در کشور عراق بیشتر او را به همین نام صدا می زنند چون سردار سید حمید تقوی فر پابه پای سردار دل ها در جبهه حق علیه داعشی ها می جنگید.

حاج سید حمید اولین بارش نبود که در میادین جنگ می بود بلکه از ابتدای جنگ تحمیلی بیشتر در کنار شهید حسن باقری اطلاعات لازم را جمع آوری می کرد.

سردار تقوی فر در این جنگ هشت ساله دفاع مقدس به جمع آوری اطلاعات بسنده نکرده بود، او در جبهه سوسنگرد واحد اطلاعات و عملیات را تشکیل داد و فرماندهی قرارگاه رمضان را بر عهده گرفت تا بتواند در دفاع از میهن گام مهمی بردارد.

ابو مریم در یکی از خاطراتش درباره اقداماتش در آن زمان بیان کرده بود پس از اینکه خبر رسید به پاسگاه مرزی بستان حمله شده ما روزانه به آن مناطق می رفتیم و اقدام به تیراندازی می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که حاج قاسم به تشییعش آمد/«ابو مریم» بعد از شهادت شناخته شد

شهیدی که حاج قاسم به تشییعش آمد/«ابو مریم» بعد از شهادت شناخته شد