مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:252023-01-03اقتصادي

عرضه بنزین سوپر در 17 جایگاه منتخب کرمانشاه/ افزایش 20 درصدی مصرف بنزین


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع بنزین سوپر در 17 جایگاه منتخب در سطح استان خبر داد.

- عرضه "بنزین سوپر" در 17 جایگاه منتخب کرمانشاه/ افزایش 20 درصدی مصرف بنزین ایسنا/کرمانشاه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع بنزین سوپر در 17 جایگاه منتخب در سطح استان خبر داد.

فریدون یاسمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اختصاص سهمیه 200 هزار لیتری بنزین سوپر به منطقه کرمانشاه، افزود: چنانچه تقاضا باشد، امکان افزایش این سهمیه وجود دارد.

وی با بیان اینکه عرضه بنزین سوپر در جایگاه های منتخب استان صورت می گیرد، عنوان کرد: در شهر کرمانشاه در چهار جایگاه فردوسی، رسالت، آزادی و جایگاه رستمی(لب آب) عرضه بنزین سوپر انجام می شود و در هریک از شهرستان ها نیز یک جایگاه برای عرضه بنزین سوپر در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه درباره وقفه ای که برای مدت کوتاهی در عرضه بنزین سوپر رخ داده بود نیز خاطرنشان کرد: دلیل این امر عملیات تعمیرات در پالایشگاه های تولیدکننده بنزین سوپر بود.

مصرف روزانه 2 میلیون لیتر بنزین در کرمانشاه یاسمی از وضعیت مصرف بنزین در کرمانشاه هم یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر روزانه نزدیک به دو میلیون لیتر بنزین در کرمانشاه مصرف می شود که نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بنزین سوپر در 17 جایگاه منتخب کرمانشاه/ افزایش 20 درصدی مصرف بنزین

عرضه بنزین سوپر در 17 جایگاه منتخب کرمانشاه/ افزایش 20 درصدی مصرف بنزین