مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 07:252023-01-03اقتصادي

افتتاح 1000 واحد مسکونی دهه فجر در زاهدان


جلسه شورای مسکن شهرستان به ریاست ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

- در این چلسه راه و شهرسازی شهرستان زاهدان اعلام کرد: تاکنون 9451 تعداد پروژه مسکن ملی در زاهدان در حال ساخت است و بطور میانگین 56 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 8401 شغل ایجاد شده است.

بر اساس اعلام اداره راه و شهرسازی شهرستان زاهدان، پیش بینی می شود دهه فجر امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در شهرستان زاهدان بهره برداری برسد و همچنین طبق اعلام بنیاد مسکن 110 واحد مسکونی شهری و 40 واحد مسکونی روستایی در دهه فجر بهره برداری می شود.

همچنین مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان و بلوچستان نیز در جلسه بررسی وضعیت مسکن ملی استان نیز گفت: سهمیه چهار ساله طرح نهضت ملی مسکن در استان 98 هزار و 196 واحد بوده که این اداره کل تاکنون اقدام به تامین زمین برای ساخت 115 هزار و 941 واحد کرده است.

عطاء اله اکبری اظهار داشت: با اقدامات مطلوب این اداره کل در تامین به موقع زمین تاکنون عملیات ساخت 11 هزار و 671 واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل آغاز شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان بیان کرد: همچنین به منظور کمک به تامین خدمات زیربنایی نظیر برق و شبکه فاضلاب در سایت طرح نهضت ملی مسکن استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1000 واحد مسکونی دهه فجر در زاهدان

افتتاح 1000 واحد مسکونی دهه فجر در زاهدان