مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 01:202023-01-02سياسي

اتحاد قاسمیون در کنار «جان فدا»/1:20؛ ساعت عاشقی


100 هزار زائر در حالی در شب شهادت سردار دلها در کرمان گرد مرقد شهید سلیمانی جمع شده اند که نمادی از اتحاد و همدلی را خلق کردند.

- - گروه استان ها: ساعت یک و 20 دقیقه برای کرمانی ها غم و اندوه جدایی از مردی را تداعی می کند که نماد آزادگی و وفاداری و مردم داری در کشورهای اسلامی است، حاج قاسم محبوب دل های نه تنها برای ایرانیان بلکه برای ملت های مظلوم منطقه است.

اما مردم کرمان از مردی که نجات بخش مردم عراق و سوریه از چنگال داعش وحشی بود تصویری مردی را در ذهن دارند که در حسینیه ثارالله و یا بیت الزهرای کرمان دست بر سینه و لبخند بر لب متواضعانه می ایستاد و مردم داری می کرد.

مردی که از جنس مردم بود مردی که جزو هیچ گروه دسته ای جز راه و مکتب امام حسین (ع) و آرمانهای انقلاب نبود و همیشه در راه اتحاد و همدلی برای توسعه کشور گام بر می داشت.

شیر مردی از عشایر روستایی دور افتاده در شهرستان رابر کرمان که هنوز هم سادگی یک رنگی در روستای محل زندگی اش زبانزد است حالا بیش از 100 هزار زائر از مناطق مختلف کشور و جهان دور هم جمع شده اند و گرد مرقد حاج قاسم حلقه زده اند تا بگویند با وجود تمام فتنه های دشمنان اما دل های بیدار ایرانیان بر گرد این سرباز ولایت حلقه زده است و ایران حرمی است که با جان و دل از آن در مقابل دسیسه های دشمنان مراقبت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد قاسمیون در کنار «جان فدا»/1:20؛ ساعت عاشقی

اتحاد قاسمیون در کنار «جان فدا»/1:20؛ ساعت عاشقی