مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 00:512023-01-02پزشكي

50 پزشک جهادی عازم پارسیان می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر غلامعباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان امشب در گفت و گوی رسانه ای اظهار کرد: 50 پزشک و دندانپزشکی عمومی و متحصص به مدت 4 روز عازم شهرستان پارسیان می شوند.

به گفته وی، پزشکان جهادی شامل 40 پزشک از تهران و 10 پزشک از مرکز هرمزگان هستند که در تحصص های داخلی، زنان و زایمان، نوزادان، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی و دندانپزشکی است که خدمات تشخیصی و ارجاعی را انجام و در صورت نیاز به درمان تکمیلی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

این پزشک متخصص خاطرنشان کرد: برآورد می شود که بیش از 8 هزار خدمت پزشکی در این 4 روز در شهرستان پارسیان به طور کاملا رایگان انجام و در صورت نیاز به درمان تکمیلی، بیمار به طور رایگان به بندرعباس منتقل خواهد شد تا روند درمانی وی در مرکز استان انجام گیرد.

دکتر مومنی همچنین تاکید کرد: در بخش دندانپزشکی نیز کلیه خدمات دهان و دندان در این 4 روز به مردم به طور رایگان ارائه خواهد شد.

قرارگاه مردم با همت استاندار هرمزگان و راهبری دکتر مهری مشاور استاندار در راستای توسعه خدمات حمایتی در حوزه سلامت و معیشت ایجاد شده است و تاکنون بیش از 30 اردوی جهادی حوزه سلامت در هرمزگان به انجام رسانیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 پزشک جهادی عازم پارسیان می شوند

50 پزشک جهادی عازم پارسیان می شوند