مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 00:002023-01-02بين الملل

آمریکا: بلینکن در گفتگو با کوهن بر راهکار دو دولتی تاکید کرد


وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در گفتگو با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر پایبندی واشنگتن به راهکار دو دولتی و مخالفت با سیاست های مغایر آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ایلی کوهن وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی از گفتگوی تلفنی خود با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا پیرامون توافقات سازش و آنچه تلاش های مشترک برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای نامید، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ایلی کوهن در صفحه توییتر خود نوشت: با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا پیرامون شماری از موضوعات از جمله اهمیت توافقات سازش و گسترش آن و نیز فعالیت مشترک برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای رایزنی کردم.

این مقام صهیونیست افزود: به وی گفتم که روابط راهبردی با ایالات متحده در صدر اولویت های ما قرار دارد و به تقویت روابط متمایز بین دو طرف ادامه خواهیم داد.

از سوی دیگر، وزارت امور خارجه آمریکا هم اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در گفتگو با ایلی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر پایبندی واشنگتن به راهکار دو دولتی و مخالفت با سیاست هایی که به آن ضربه می زند، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: بلینکن در گفتگو با کوهن بر راهکار دو دولتی تاکید کرد

آمریکا: بلینکن در گفتگو با کوهن بر راهکار دو دولتی تاکید کرد