مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 23:052023-01-02حوادث

برنده شدن در قرعه کشی دست آویزی برای کلاهبرداری تلفنی


اخیرا کلاهبرداران سایبری در تماس تلفنی با افراد، موضوع برنده شدن در قرعه کشی ها را مطرح کرده و از آن ها اقدام به کلاهبرداری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سعید تجری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ترفندهای مجرمان در کلاهبرداری به صورت مستمر در حال تغییر است و ضرورت دارد آحاد مردم نسبت به ارتقا اطلاعات و هوشیاری خود اقدام کنند.

سرپرست پلیس فتا گلستان افزود: اخیراً کلاهبرداران سایبری در تماس تلفنی با افراد، موضوع برنده شدن در قرعه کشی ها را مطرح کرده و از آن ها اقدام به کلاهبرداری می کنند.

وی ادامه داد: در این ترفند مجرمان خود را از طرف اپراتورها، سازمان ها معرفی کرده و با فریب کاربران به بهانه برنده شدن در قرعه کشی ، آن ها را برای دریافت مبلغ برنده شده به پای دستگاه های خود پرداز هدایت و اقدام به کلاهبرداری می کنند.

تجری افزود: در روش دیگر، این مجرمان با چرب زبانی و مطرح کردن موضوع برنده شدن در قرعه کشی، اطلاعاتی از آن ها را به دست آورده و در ادامه برای دسترسی به سامانه های بانکی افراد با ترفندهایی تقاضای درخواست کد پیامک شده به آنان را می کنند.

سرپرست پلیس فتا گلستان تصریح کرد: هر گونه تماس تلفنی از طریق تلفن و یا شبکه های اجتماعی به بهانه برنده شدن در مسابقات یا جشنواره و درخواست اطلاعات حساب بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده شدن در قرعه کشی دست آویزی برای کلاهبرداری تلفنی

برنده شدن در قرعه کشی دست آویزی برای کلاهبرداری تلفنی