مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 23:052023-01-02اقتصادي

936 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی گلستان


رییس اداره امور آزمایشگاه های استاندارد گلستان گفت: برنامه تکلیفی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برای بازرسی فنی در گلستان، هزار و 40 مورد بود که با 936 بازرسی، - 90 درصد آن محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدیس مسیبی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بازرسی فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و کنترل کالاهای تولید شده در واحدهای تولیدی، یکی از وظایف اصلی سازمان ملی استاندارد است که با هدف تأمین ایمنی، ارتقا سلامت عمومی و بهداشت جامعه و حمایت از مصرف کنندگان انجام می شود.

رییس اداره امور آزمایشگاه های استاندارد گلستان افزود: در این راستا، 936 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی استان انجام شد که 16 کارشناس فنی استاندارد در قالب تیم های یک یا دو نفره، در اجرای این امر دخیل بودند.

وی ادامه داد: برنامه تکلیفی محوله از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برای بازرسی فنی در گلستان، هزار و 40 مورد بوده که گلستان با 936 بازرسی، موفق به تحقق 90 درصدی این برنامه شد.

رییس اداره امور آزمایشگاه های استاندارد گلستان افزود: در 9 ماهه نخست سال 1401 مطابق با برنامه عملیاتی ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران، ما مکلف به انجام دو هزار و 77 مورد نمونه برداری از فراورده های تولیدی مشمول استاندارد اجباری و دو هزار و 77 آزمون روی این نمونه ها بودیم که در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

936 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی گلستان

936 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی گلستان