مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 22:102023-01-02اقتصادي

اراده جدی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در وزیر راه و شهرسازی وجود دارد


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تغییراتی که در بانک مرکزی صورت گرفته است امیدواریم که بانک مرکزی به عنوان ناظر بانک ها همکاری بیشتری در حوزه تأمین منابع مالی لازم برای ساخت مسکن داشته باشد.

- رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تغییراتی که در بانک مرکزی صورت گرفته است امیدواریم که بانک مرکزی به عنوان ناظر بانک ها همکاری بیشتری در حوزه تأمین منابع مالی لازم برای ساخت مسکن داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا رضایی کوچی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: خوشبختانه در یک ماهه اخیر که آقای بذرپاش به عنوان وزیر کارشان را شروع کرده اند، متوجه شدم که یک اراده جدی برای اجرای قانون در حوزه مسکن دارند.

ضمن اینکه برنامه روشن و واضحی به کمیسیون ارائه دادند که این امر نشان دهنده قرارگرفتن وزارت راه در مسیر درستی است.

او در ادامه اظهار کرد: مجلس و دولت مصمم اند که طبق قانون یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود اما اینکه مکانیزم آن به چه شکل باشد موضوعی است که امروز در کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی به آن پرداختیم .

خوشبختانه با مشوق هایی که در بافت فرسوده پیش بینی کرده اند، طبیعی است که در بافت فرسوده می توانیم شرایط بهتری داشته باشیم زیرا در این مناطق، زیرساخت های لازم فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده جدی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در وزیر راه و شهرسازی وجود دارد

اراده جدی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در وزیر راه و شهرسازی وجود دارد