مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 22:102023-01-02سياسي

حاج قاسم سمبل شکست آمریکاست


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حاج قاسم مظهر شکست آمریکا است گفت: حاج قاسم سلیمانی یک تنه همه دنیا را شکست داد، حاج قاسم سمبل شکست آمریکا در دنیا است به همین سبب در اغتشاشات عکس او را آتش زدند، - آنها نمی خواهند حاج قاسم سمبل پیروزی باشد.

حجت الاسلام سیدمحمود نبویان 12 دی در ویژه برنامه ارتحال آیت الله مصباح یزدی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر در سراسر کشور، حساب بیش از 90 درصد از جوانان باید از باقی افراد اغتشاشگر جدا شود.

وی با طرح این سوال که چرا این اغتشاشات در کشور اتفاق افتاده است افزود: برخی آدرس غلط می دهند و دلیل اغتشاشات را مسائل اقتصادی مطرح می کنند اما در هیچ شهری اغتشاشگران شعار اقتصادی سر ندادند و انگیزه آنها اقتصاد نبود که این نشان می دهد اینها نماینده مردم نبودند.

وی با تاکید بر اینکه منشا خارجی داشتن اغتشاشات واضح است، اضافه کرد: شواهد و دلایل زیادی درخصوص این موضوع وجود دارد که اثبات آنها نیاز به اصرار و دلیل ندارد و نقش آمریکا و اسراییل در این اغتشاشات مشخص است.

نبویان ادامه داد: اغتشاشگران پرچم سیدالشهدا و امام رضا(ع) و خیمه حضرت زهرا(س) و قرآن را به آتش کشیدند و نمی توان باور کرد که اینها کار شیعه و سنی و ملی گرایان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سمبل شکست آمریکاست

حاج قاسم سمبل شکست آمریکاست