مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:402023-01-02اقتصادي

تزریق 7 میلیارد تومان به هیئتهای ورزشی و سمنهای جوانان یزد


استاندار یزد وضعیت ورزش این استان در مقایسه با سایر استان های صنعتی و معدنی، مناسب ندانست و اعلام کرد: ظرف یکی دو هفته آینده مبلغی قریب به 7 میلیارد تومان جهت تزریق اولیه نقدیندگی در بین هیئت های ورزشی و تقویت سمن های جوانان صورت می گیرد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد وضعیت ورزش این استان در مقایسه با سایر استان های صنعتی و معدنی، مناسب ندانست و اعلام کرد: ظرف یکی دو هفته آینده مبلغی قریب به 7 میلیارد تومان جهت تزریق اولیه نقدیندگی در بین هیئت های ورزشی و تقویت سمن های جوانان صورت می گیرد.

مهران فاطمی در نشست با فعالین حوزه ورزش و جوانان، هیئت های ورزش و مسئولین سمن های حوزه جوانان گفت: حوزه فعالیت ها و ماموریت های اداره کل ورزش و جوانان استان، مهم و گسترده و جنس مخاطبین در ارتباط با این مجموعه با جنس مخاطبین سایر ادارات متفاوت و عمدتا جوانان هستند.

استاندار ادامه داد: متاسفانه در دهه های گذشته زیرساخت های حوزه مسائل فرهنگی، ورزشی و جوانان ما در تراز ظرفیت های موجود در استان رشد و توسعه نیافته است.

وی با اشاره به ظرفیت های صنعتی و معدنی موجود در استان، افزود: وضعیت ورزش استان یزد در مقایسه با سایر استان های صنعتی و معدنی، مناسب نیست و بنده در جریان مسائل و مشکلات دستگاه های فرهنگی و ورزشی استان قرار دارم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 7 میلیارد تومان به هیئتهای ورزشی و سمنهای جوانان یزد

تزریق 7 میلیارد تومان به هیئتهای ورزشی و سمنهای جوانان یزد