مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:402023-01-02حوادث

طرح امنیت محله محور در 6 شهرستان غرب استان تهران اجرا شد


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح امنیت محله محور در 6 شهرستان غرب استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار کیوان ظهیری در بیستمین مرحله از طرح امنیت محله محور در غرب استان که در 6 شهرستان صبح امروز اجرا شد، ضمن تسلیت شهادت سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار کرد: در این مرحله 436 فقره حکم قضایی اجرا و 10 باند سرقت متلاشی شد.

وی گفت: هزار و 219 نفر در این مرحله دستگیر شدند که 560 نفر آنها سارق و مالخر بودند و 176 نفر دارای سابقه و 384 نفر اولین بار بود که اقدام به سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به 361 قلم از اموال، 150 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتور سیکلت کشف شد، افزود: این اموال پس از طی مراحل قانونی به صاحبان تحویل داده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه برهم زنندگان نظم و امنیت در غرب استان تهران، 85 نفر دستگیر شدند و 6 قبضه سلاح جنگی از آنها کشف شد.

ظهیری تاکید کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر دغدغه مردم است در این مرحله از طرح 520 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان کشف شد و حدود 497 نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه 22 نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر و حدود 47 هزار انواع کالا به مبلغ 6 میلیارد تومان کشف شد، گفت: برخورد با کالای قاچاق مستمر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امنیت محله محور در 6 شهرستان غرب استان تهران اجرا شد

طرح امنیت محله محور در 6 شهرستان غرب استان تهران اجرا شد