مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:382023-01-02اقتصادي

تولید باتری خودروهای ترکیبی با همکاری مپنا و پژوهشگاه مواد و انرژی


رییس پژوهشگاه مواد و انرژی با اشاره به اینکه در راستای تولید باتری خودرو هیبریدی قابلیت و توانایی بالقوه ای داریم، گفت: سعی داریم با صنایعی مثل مپنا همکاری کنیم تا مرکز فناوری و توسعه فناوری باتری لیتیوم یون ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمید امیدوار، رییس پژوهشگاه مواد و انرژی، در نشست با اصحاب رسانه، با بیان اینکه چهار پژوهشکده در این مجموعه فعال است، گفت: تمرکز بر انرژی خورشیدی، انرژی بادی، پساب و تصفیه آب از جمله اقداماتی که در دستورکار قرار دارد.

وی در ادامه ضمن تشریح فعالیت های و ظرفیت های پژوهشگاه مواد و انرژی، تصریح کرد: تصفیه واحدهای صنعتی و پساب ها از جمله اهداف مهمی است که در مسیر تحقق آن گام برداشته ایم.

چه کنیم نخبه ها در کشور بمانند ؟ این مقام مسؤول در بخش دیگری با تاکید بر اینکه باید از نخبه های کشور حمایت کنیم، ادامه داد: ضروری است که زمینه جذب و رسوب نخبگان را فراهم کنیم، یکی از راهکارها بهره برداری از طرفیت نخبگان است، اما اگر بخواهیم فرزندان را صیانت کنیم که در داخل کشور ماندگار شوند باید عزم جدی تر و ملی را پیش بگیریم.

امیدوار افزود: اگر بتوانیم شرکت های بزرگ را ملزم کنیم با پژوهشگاه ها و دانشگاه ها همکاری کنند و نخبگان به این مجموعه ها معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید باتری خودروهای ترکیبی با همکاری مپنا و پژوهشگاه مواد و انرژی

تولید باتری خودروهای ترکیبی با همکاری مپنا و پژوهشگاه مواد و انرژی