مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:252023-01-02سياسي

پروژه آبرسانی به موران سال آینده به بهره برداری می رسد


نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه آّبرسانی به بخش مرزی موران سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی اسماعیلی عصر دوشنبه در جریان بازدید از پروژه های در حال اجرای شهر مرزی موران اظهار کرد: سال آینده اهالی موران و روستاهای اطراف از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند شده و دغدغه های آنها در این زمینه برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: با همکاری گروه های جهادی و سپاه، عملیات آبرسانی به بخش مرزی موران و روستاهای همجوار در حال اجرا است که 41 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده است.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از تأمین بخشی از منابع مورد نیاز برای تکمیل این پروژه خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده دولت و مجلس توجهی جدی به مسئله آب و تأمین منابع پایدار آب شهرها و روستاها خواهد کرد تا با توجه به شرایط خشکسالی، در فصل بهار و تابستان مشکل و دغدغه ای نداشته باشیم.

اسماعیلی افزود: تلاش ما بر این است تا شهرستان گرمی و انگوت را در سال های آینده از وابستگی به منابع آب مقطعی و ناپایدار رهایی داده و با بهره برداری از سد عمارت و سایر سدهای در حال تکمیل، آب پایداری را برای گرمی و روستاهای آن تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به موران سال آینده به بهره برداری می رسد

پروژه آبرسانی به موران سال آینده به بهره برداری می رسد