مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 19:552023-01-02سياسي

264زندانی آذربایجان غربی در پویش طرح شهید سلیمانی آزاد شدند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:به مناسبت پویش طرح شهید سلیمانی در دستگاه قضایی استان 264 نفر در روز جاری که جزو محکومان مالی و جرایم غیر عمد بودند آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه سراسری ویدئو کنفرانسی رییس قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی ایران خاصه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت سردار دل ها اقداماتی را در قالب پویش طرح شهید سلیمانی با کمک خیرین، ستاد دیه و همه مدیران قضایی و سازمان های تابعه خاصه دستگاه قضایی و اداره کل زندان ها در سطح استان انجام داده است که از جمله این اقدامات آزادی 63 محکوم مالی و جرایم غیر عمد به نیت 63 سالگی سردار دل ها است.

وی ادامه داد: در 48 ساعت گذشته نیز به حرمت شهید حاج قاسم سلیمانی و تلاش های خیرین و هسته های جهادی بخشایش که متشکل از پدران شهدا، روحانیت، ائمه جمعه و جماعات و فعالان فرهنگی هستند، 3 مورد سازش قصاص در استان صورت گرفته که نشان از عشق به سردار دل ها و شهدا است.

عتباتی افزود: در کنار این اقدامات، در راستای پویش طرح شهید سلیمانی از اول دی ماه در استان با استفاده از تأسیسات ارفاقی 279 نفر از زندانیانی که غالباً جوانانی بودند که برای اولین بار مرتکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

264زندانی آذربایجان غربی در پویش طرح شهید سلیمانی آزاد شدند

264زندانی آذربایجان غربی در پویش طرح شهید سلیمانی آزاد شدند