مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 19:482023-01-02سياسي

مسوول بسیج اصناف کشور: کسبه و بازاریان پای کار نظام و انقلاب هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسن پور، مسوول سازمان بسیج اصناف کشور روز دوشنبه در جمع کسبه بازار بیرجند که با حضور مسوولان اصناف مرکز استان در مسجدالرسول (ص) برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار داشت: با وجود همه فراخوان های دشمن که بازار و اصناف باید تعطیل شوند اما کسبه و بازاریان در این موضوع متحد بودند و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.

وی گفت: در خراسان جنوبی هم که مردم متدین و ولایتمداری دارد و در همه عرصه ها و انتخابات در رده های اول کشور قرار دارند اصناف موجب ناامیدی دشمنان شدند.

مسوول سازمان بسیج اصناف کشور ادامه داد: در این ارتباط بازاریان را تهدید و گاه مسلحانه به بازار حمله کردند و یا در قفل مغازه ها چسب ریختند ،این افراد دیکتاتور هستند که اجازه نمی دادند  مردم کاسبی خود را انجام دهند یا ما؟ به لطف الهی مردم به ویژه در بیرجند به همه آنها نه بزرگی گفتند که از آنها قدردانی می کنیم.

وی گفت: فرمانده کل سپاه و رییس سازمان بسیج مستضعفین به ما ماموریت دادند هرجا رفتید از اصناف و بازاریان تشکر کنید که پشت نظام ایستادند.

حسن پور افزود: سال 93 که محضر رهبر معظم انقلاب رسیدیم و موضوع کنگره 11 هزار شهید اصناف و بازار مطرح بود، ایشان فرمودند اولین گروهی که به ندای امام خمینی (ره) و انقلاب پاسخ مثبت داد، بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوول بسیج اصناف کشور: کسبه و بازاریان پای کار نظام و انقلاب هستند

مسوول بسیج اصناف کشور: کسبه و بازاریان پای کار نظام و انقلاب هستند