مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 18:252023-01-02سياسي

راه شهدا در فضای غبارآلوده فتنه نجات بخش است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راه شهدا و مکتب حسینی در فضای غبارآلود فتنه ها نجات بخش و راهگشا است.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راه شهدا و مکتب حسینی در فضای غبارآلود فتنه ها نجات بخش و راهگشا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر دوشنبه در یادواره 48 شهید بخش ثمرین در مسجد جامع شیخ احمد اردبیل اظهار کرد: شهدای ما با تبعیت از مولای خود امام حسین (ع) الگوی جاودانه برای نسل ها به یادگار گذاشتند که ادامه این مسیر می تواند زمینه ساز حرکت های تحول آفرین باشد.

وی از شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پیشتازان عرصه دفع از حریم ولایت و ستیز با معاندان اهل بیت و مکتب اسلام یاد کرد و گفت: این شهدا در عصر معاصر کاری را انجام دادند که در طول تاریخ بشریت در حسرت آن بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به شرایط کنونی کشور و تلاش دشمن برای ایجاد فتنه های متعدد اشاره کرد و افزود: در فضای غبارآلود فتنه ها و انحراف ها، راه شهدا و مسلک آنها می تواند نجات بخش باشد.

محمدی اصل تصریح کرد: امروز همه انسان های آزادیخواه به شجاعت و درایت شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می کنند و در این موضوع اعتقاد راسخ دارند که جبهه مقاومت با حضور و تلاش این شهید والامقام قوت و استحکامی مض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه شهدا در فضای غبارآلوده فتنه نجات بخش است

راه شهدا در فضای غبارآلوده فتنه نجات بخش است