مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 18:052023-01-02فرهنگي

آغاز اکران رایگان «ردی از یک مرد» در سینماهای استان کردستان


همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اکران رایگان مستندی از زندگی و خاطرات این شهید با عنوان «ردی از یک مرد» در سینماهای استان کردستان آغاز شد.

- سنندج- همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اکران رایگان مستندی از زندگی و خاطرات این شهید با عنوان ردی از یک مرد در سینماهای استان کردستان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان، امین مرادی اظهار داشت: فیلم ردی از یک مرد روایت خاطرات مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی از زبان مردم روستای قنات ملک ؛ زادگاه این فرمانده بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مستند ردی از یک مرد توسط پخش رویش بهمن سبز امروز دوشنبه 12 دی همزمان با سینماهای منتخب سراسر کشور در پردیس سینمایی بهمن سنندج، پردیس سینمایی آزادی بیجار و پردیس سینمایی مهر سقز به صورت رایگان اکران می شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان برای کسب اطلاع از سانس های اکران این فیلم و تهیه بلیط می توانند به سایت گیشه هفت مراجعه کنند، گفت: این مستند 77 دقیقه ای که توسط بنیاد مکتب حاج قاسم تهیه شده در بخش بلند ملی و مسابقه شهید آوینی شانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت نیز حضور داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکران رایگان «ردی از یک مرد» در سینماهای استان کردستان

آغاز اکران رایگان «ردی از یک مرد» در سینماهای استان کردستان