مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:552023-01-02بين الملل

مادورو: برای عادی سازی روابط ونزوئلا با آمریکا کاملاً آماده ایم


کاخ سفید سال 2022 در پی پیشرفت گفتگوها میان دولت ونزوئلا و مخالفان، نمایندگانی را برای انجام مذاکرات به کاراکاس فرستاد و تحریم های وضع شده علیه این کشور را کاهش داد.

- کاخ سفید سال 2022 در پی پیشرفت گفتگوها میان دولت ونزوئلا و مخالفان، نمایندگانی را برای انجام مذاکرات به کاراکاس فرستاد و تحریم های وضع شده علیه این کشور را کاهش داد.

نیکلاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا می گوید که کشورش کاملا آماده عادی سازی و از سرگیری مجدد روابط با ایالات متحده آمریکا پس از سه سال قطع رابطه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ مادورو در مصاحبه ای با روزنامه نگار فرانسوی شبکه تله سور که برنامه های آن از تلویزیون دولتی این کشور پخش می شود، گفت: ونزوئلا کاملاً آماده است تا روند عادی سازی روابط دیپلماتیک، کنسولی و سیاسی را با دولت فعلی آمریکا و افرادی که ممکن است در آینده هدایت این دولت را در دست بگیرند، در پیش بگیرد.

روابط دیپلماتیک کاراکاس با واشنگتن از سال 2019 میلادی به این سو، پس از آنکه واشنگتن در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ رهبر اپوزیسیون ونزوئلا را به عنوان رییس جمهوری موقت این کشور به رسمیت شناخت، قطع شده است.

خوان گوایدو، چهره نوظهور اپوزیسسیون ونزوئلا پیش تر ضمن متهم کردن دولت نیکلاس مادورو به تقلب و دستکاری در نتیجه انتخابات خود را رییس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: برای عادی سازی روابط ونزوئلا با آمریکا کاملاً آماده ایم

مادورو: برای عادی سازی روابط ونزوئلا با آمریکا کاملاً آماده ایم