مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:352023-01-02سياسي

شهید سلیمانی سردار وحدت اسلامی بود


رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به نگاه تقریبی شهید سلیمانی در ابعاد مختلف گفت: یکی از حوزه های درس آموز از ایشان در حوزه وحدت و تقریب است و بی تردید او سردار وحدت و تقریب اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس صالحی -رییس دانشگاه مذاهب اسلامی- در نشست امت همدل؛ یادواره شهید قدس، سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان قدس شریف، مسیر مشترک امت واحده که در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از حوزه های درس آموز از ایشان در حوزه وحدت و تقریب است و بی تردید او سردار وحدت و تقریب اسلامی بود.

وی در ادامه به بیان سه حوزه تقریبی در زندگی و مکتب شهید سلیمانی پرداخت و گفت: حوزه اول، حوزه تقریب اجتماعی است که در این حوزه ایشان دارای نظر اجتماعی و عمل مستمر بود؛ به ویژه آنجایی که می گوید این بی حجاب است، آن باحجاب است.

اینها مردم ما هستند، بچه های ما هستند، پدر اداره می کند، پدر جذب می کند.

صالحی ابراز کرد: از نگاه شهید سلیمانی جامعه ما خانواده ماست و این جمله کلیدی ایشان است و تقریب اجتماعی مبتنی بر همین نگاه هاست و زندگی اجتماعی را باید با این جمله اداره کرد.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به ساحت دوم تقریبی، تقریب بین مذاهبی در اندیشه و عمل سردار سلیمانی، گفت: از جمله اصول مهم تقریب بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی سردار وحدت اسلامی بود

شهید سلیمانی سردار وحدت اسلامی بود