مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:302023-01-02اجتماعي

مطالعات 90کیلومتر از رودخانه های برخوار، شاهین شهر ومیمه انجام شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با هدف ساماندهی و لایروبی رودخانه ها و مسیل های شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه، مطالعات 90کیلومتر از رودخانه های این شهرستان ها انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، حسن ساسانی افزود: مطالعات 60 کیلومتر از مسیل های دارای الویت در دست انجام و مطالعات مرحله دوم 21 کیلومتر از این مسیل ها نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی و لایروبی رودخانه های شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه و مسیل های عبور سیلاب از آنها در دستور کار شرکت آب منطقه ای اصفهان است و پیشرفت های خوبی در این زمینه حاصل شده است، خاطر نشان کرد: تا کنون 9 کیلومتر از مسیل های منطقه لایروبی شده است.

ساسانی تصریح کرد: رودخانه های شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه با تعیین الویت در حال ساماندهی و لایروبی هستند و حد حریم و بستر مسیل ها برای آزادسازی توسط ارگان های ذیربط تا پایان خردادماه 1402 ابلاغ خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به اهمیت ساماندهی و لایروبی رودخانه ها و مسیل ها و تأثیر آن بر کنترل سیلاب های احتمالی و کاهش خسارات مالی و جانی گفت: متأسفانه برخی از افراد از روی بی اطلاعی و برخی نیز با هدف تصرف اراضی ملی که شامل حریم یا بستر رودخانه ها می شود؛ اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات 90کیلومتر از رودخانه های برخوار، شاهین شهر ومیمه انجام شد

مطالعات 90کیلومتر از رودخانه های برخوار، شاهین شهر ومیمه انجام شد